Monday, September 17, 2007

Most important is....

拿掉闹钟里的电池
让时间停在这一刻
给自己呼吸一个
看看四周的颜色
抛开所有的功课
丢下所有的责任
仔细的思考着,
到底想要的是什么,

so Let cool down,
Let cheer up
Now is the time to do wat ever u want
Babe,Lets follow me to a magic world
A world that have zero error
Yeah , right ! That is a perfect world

Lets 跟着我走,跟着我唱
跟着我到梦想王国
爱想什么,爱做什么,
由你来说,most important is 没犯错

Lets 跟着我笑,跟着我跳
跟着我把伤心抹掉
心情低落,乏味单调
由你抛掉,most important is 没烦恼

No comments: